Άρθρα για υγιεινή ζωή, Συνταγές, ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ

Οδηγίες Χρήσης των Προϊόντων Διατροφής Herbalife για Έλεγχο Βάρους

Δείτε πώς να χρησιμοποιείτε τα προϊόντα Herbalife για έλεγχο βάρους.

ΠΡΩΙΝΟ
Το πρόγραμμα εέγχου βάρους αρχίζει με το ισορροπημένο πρωινό, το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας.

Μόλις θα ξυπνήσετε πιείτε ένα μεγάλο ποτήρι νερό (400ml) με Χυμό Αλόη Βέρα (3 καπάκια χυμού σε ένα ποτήρι νερό).
Αμέσως μετά πείτε ένα μεγάλο ποτήρι χλιαρό Στιγμιαίο Ρόφημα Βοτάνων (400ml νερό με 1/2 κουταλάκι σκόνη Στιγμιαίου Ροφήματος Βοτάνων)
30 λεπτά μετά ετοιμάστε και πιείτε το Θρεπτικό Πρωτεΐνούχο Ρόφημα Formula 1
ΡΟΦΗΜΑ:
Το ρόφημα (shake) πρέπει να είναι χορταστικό και νόστιμο. Για να προετοιμάσετε το ρόφημα βάλτε στο μπλέντερ 250 ml γάλα ελαφρύ 1,5% (ή γάλα σόγιας), προσθέστε 2 μεγάλες κουταλιές σούπας Formula 1 και, αν υπάρχει ανάγκη, φρούτα (για παράδειγμα, 1/3 μπανάνα ή φράουλες). Για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα να μην χρησιμοποιείτε υγρά ή χυμούς που περιέχουν ζάχαρη και λιπαρά πάνω από 2,5%. Εναλακτικά μπορείτε να αναμίξετε τις 2 κουταλιές ροφήματος Formua 1 μέσα σε 1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών ή να μουλιάσετε 4-5 κουταλιές κουάκερ μεσα σε νερό και να τις ανκατέψετε μέσα.

Εάν θέλετε να φτιάξετε το shake σας με σκέτο νερό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αντί για γάλα το Πρωτεϊνούχο Ρόφημα. Με αυτό το shake σας θα έχει περισσότερη πρωτεΐνη και θα αποκτήσει πολύ ωραία υφή και γεύση. Για να ετοιμάσετε έτσι το ρόφημα χτυπήστε στο μίξερ 250 ml νερό με 2 κουταλιές σούπας Ρόφημα Formula 1 και 1 κουταλιά σούπας Πρωτεϊνούχο Ρόφημα.

Εάν μετά από 1-2 ώρες νιώθετε ότι πεινάτε, την επόμενη φορά προσθέστε στο ρόφημα 1-2 κουταλιές από τις Πρωτεΐνες σε Σκόνη ή το Πρωτεϊνούχο Ρόφημα της Herbalife .
Μην παραλείπετε το ρόφημα, ακόμα και αν δεν πεινάτε! Η πείνα θα έρθει αργότερα, κι εσείς δεν θα καταλάβετε πως αδειάσατε το μισό ψυγείο.
Εάν είσαστε εκτός σπιτιού και δεν έχετε μπλέντερ να έχετε μαζί σας το σέικερ της Herbalife με τον αποσπώμενο πάτο όπου θα έχετε βάλει το μίγμα ροφήματος Formula 1. Το μόνο που χρειάζεστε είναι νερό και μπορείτε να φτιάξετε το σέικ σας οπουδήποτε!
Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΝΕΡΟΥ
Πιείτε 8-10 ποτήρια νερό τη μέρα. Αυτό σας βοηθάει να διατηρήσετε την ισορροπία νερού και ηλεκτρολυτών, απαραίτητη για τη διαχείριση του βάρους.

Αν η κατανάλωση νερού δεν είναι αρκετή, αυτό μπορεί να μειώσει την ταχύτητα ελέγχου του βάρους και μερικές φορές προκαλεί κούραση, ζαλάδες και προβλήματα πέψης.
Αποφεύγετε τους γλυκούς χυμούς, και τα αεριούχα ποτά.
Για επιτάχυνση – βελτιστοποίηση του ελέγχου βάρους, πιείτε το Στιγμιαίο Τσάι Βοτάνων. Ανακατέψτε 2 κοφτά κουταλάκια σκόνη τσάι σε ένα μπουκάλι νερό 1.5 Lit και πιείτε το στη διάρκεια της μέρας. Αυτό το φυτικό ρόφημα επιταχύνει τον μεταβολισμό και τις καύσεις και σας τονώνει.

ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ
Για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα στον έλεγχο βάρους συστήνεται να μειώστε αρκετά μερικά τρόφιμα, ιδίως εκείνα που σαν βάση τους έχουν τους απλούς υδατάνθρακες.

Το πλεόνασμα απλών υδατανθράκων στο σώμα μετατρέπεται σε ζάχαρη και εάν αυτή η ζάχαρη δεν καταναλώνεται από τους μυς μας στη διάρκεια της άσκησης, μετατρέπεται σε λίπος. Για να αλλάξουμε αυτή την διαδικασία είναι απαραίτητο να ανεβάσουμε την φυσική δραστηριότητα και να μειώσουμε τη χρήση των απλών υδατανθράκων.

Παράδειγμα τροφών που περιέχουν απλούς υδατάνθρακες:
Προϊόντα από αλεύρι: Ψωμί λευκό, ζυμαρικά λευκά, πάστες, πίτσα, τούρτες και κέικ, κουλούρια, μπισκότα.
Τρόφιμα από επεεργασμένη πατάτα: τσιπς, πουρές, τηγανητές πατάτες.
Ρύζι λευκό
Προϊόντα από καλαμποκάλευρο, ποπ-κορν κλπ
Γλυκά και σνακ με βάση την ζάχαρη και το λίπος: παγωτά, καραμέλες, σοκολάτες
ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ
Είναι σημαντικό να μην πεινάτε όταν κάθεστε να φάτε. Αυτό σημαίνει ότι 2-3 ώρες πριν φάτε το βασικό σας γεύμα πρέπει να έχετε πάρει ένα ελαφρό σνακ, όπως π.χ. μία Πρωτεϊνούχα Μπάρα Σοκολάτας Herbalife ή κάποιο φρούτο.

Εάν νιώσατε πείνα μεταξύ των γευμάτων, φτιάξτε και πιείτε άλλο ένα ρόφημα Formula 1 ή φάτε ένα Formula 1 Express Μeal Βar.
Πριν από το φαγητό πιείτε ένα μεγάλο ποτήρι νερό (για να κάνετε το νερό πιο ωφέλιμο, συμπληρώστε το με χυμό Αλόης).
Για γεύμα διαλέξτε τρόφιμα, που περιέχουν πρωτεΐνη (ψάρι, άπαχο κρέας) και λαχανικά (μια μεγάλη μερίδα σαλάτα).
Απορρίψτε λευκό ψωμί, λευκό ρύζι, γλυκά, λευκά ζυμαρικά.
ΒΡΑΔΙΝΟ
Η μεγάλη ποσότητα φαγητού το βράδυ και τη νύχτα είναι μια από τις βασικές αιτίες αύξησης βάρους. Για να το αλλάξετε αυτό είναι απαραίτητο να φάτε ένα ελαφρύ σνακ μεταξύ 16:00-17:00. Αυτό μπορεί να είναι κάποιο από τα σνακ της Herbalife, ή μία μερίδα φρούτων ή λαχανικών. Στη συνέχεια πιείτε το βραδινό σας σέικ Formula 1 γύρω στις 19:00 με 20:00. Αποφεύγετε να τρώτε μετά τις 20:00. Αυτό οδηγεί σε αύξηση βάρους και γενικώς επιβαρύνει πολύ τον οργανισμό μας. Προσπαθείτε να μην κοιμάστε αργά το βράδυ χωρίς λόγο γιατί αυτό θα σας οδηγήσει σε άσκοπα τσιμπολογήματα. Καλή ώρα ύπνου είναι γύρω στις 10-11μμ.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΣΑΣ
Δύο φορές την εβδομάδα ζυγιστείτε και μετρηθείτε (μετρηθείτε με μεζούρα) και καταγράψτε τις μετρήσεις σε πίνακα.

ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Μειώστε στο ελάχιστο την καθιστική ζωή – ακινησία. Στη διάρκεια της άσκησης (Πχ γυμναστική, αεροβική κλπ) η μυϊκή σας μάζα καίει 300 φορές περισσότερες θερμίδες από ό,τι η λιπαρή σας μάζα.

Μην περνάτε πάνω από 1 ώρα μπροστά στην τηλεόραση, υπολογιστή κλπ
Αν έχετε διάδρομο χρησιμοποιήστε τον ή αν δεν έχετε, βγείτε έξω και περπατήστε/τρέξτε 1 ώρα.
Είναι πολύ σημαντικό να ιδρώσετε, γιατί όταν κάποιος ιδρώνει καίγεται το μεγαλύτερο ποσοστό θερμίδων. Ο ιδρώτας αρχίζει μετά από 45 λεπτά έντονου περπατήματος.
Μην τεμπελιάζετε. Να θυμάστε ότι έχετε ξεκινήσει έναν υγιεινό και δραστήριο τρόπο ζωής!
ΘΑ ΕΠΙΤΥΧΕΤΕ ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΑΣ
Πάρτε σοβαρή απόφαση
Βάλτε στόχο να ελέγξετε το βάρος σας κατά 8-10 kg σε 90 μέρες.
Μπορείτε να το πετύχετε. Είναι μόνο 1 κιλό την εβδομάδα
Μην συμβιβάζεστε με τον εαυτό σας
Να είστε σε συνεχή επαφή μαζί μας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *