1. Θα ήθελα να βάλω μία παραγγελία μέσω τηλεφώνου. Πώς μπορώ να το κάνω αυτό;

Μπορείτε να βάλετε μία παραγγελία μέσω τηλεφώνου καλώντας στο 6942 202514 μεταξύ 9πμ έως 9μμ.

2. Πώς να χρησιμοποιήσω το Καλάθι;

Το Καλάθι του fit2go.gr έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να διασφαλίζει την ιδιωτικότητά σας, την ακρίβεια των στοιχείων της παραγγελίας σας και την ασφάλειά σας.

Για να προσθέσετε προϊόντα στο Καλάθι: Απλά κάντε κλικ στο κουμπί “Στο Καλάθι” που εμφανίζεται δίπλα σε κάθε προϊόν. Εάν αλλάξετε γνώμη καθώς κάνετε την παραγγελία σας μπορείτε πάντα να αφαιρέσετε προϊόντα κάνοντας κλικ στο κουμπί “Καλάθι” στο πάνω δεξιό μέρος της σελίδας και μετά να τροποποιήσετε την παραγγελία σας ανάλογα.

Για να αλλάξετε τις ποσότητες: Εάν θέλετε να αλλάξετε την ποσότητα κάποιου προϊόντος μέσα στο Καλάθι σας, απλά πληκτρολογήστε τη νέα ποσότητα στο πεδίο “Ποσότητα” για το συγκεκριμένο προϊόν. Η ποσότητα θα ενημερωθεί αυτόματα και θα αποθηκευτεί.

Ταμείο: Όταν έχετε τελειώσει την παραγγελία σας και έχετε βάλει όλα τα προϊόντα που θέλετε στο Καλάθι σας, συνεχίστε κάνοντας εγγραφή στο fit2go.gr εάν δεν το έχετε κάνει ήδη. Αυτό σας επιτρέπει να ελέγχετε το ιστορικό των παραγγελιών σας και να αποθηκεύσετε την διεύθυνσή σας για να ολοκληρώνετε γρηγορότερα τις επόμενες παραγγελίες σας. Συμπληρώστε τη διεύθυνση χρέωσης / αποστολής σας και επιλέξετε την μέθοδο πληρωμής.

Αφού βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες είναι σωστές κάντε κλικ στο κουμπί “Επιβεβαίωση Παραγγελίας“. Θα λάβουμε αμέσως την παραγγελία σας και θα σας στείλουμε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης. Επίσης, πριν στείλουμε την παραγγελία σας, θα σας καλέσουμε για να την επιβεβαιώσουμε και τηλεφωνικώς.

3. Μόλις έβαλα μία παραγγελία και ξέχασα να προσθέσω κάποια προϊόντα. Μπορώ να τα προσθέσω στην παραγγελία που έχω ήδη βάλει;

Ο καλύτερος τρόπος να το κάνετε αυτό είναι μέσω τηλεφώνου. Καλέστε μας το συντομότερο δυνατό στο 6942 202514 για να μας ενημερώσετε σχετικά με τα επιπλέον προϊόντα που θέλετε.
Μπορείτε επίσης να βάλετε μία δεύτερη παραγγελία με τα επιπλέον προϊόντα που θέλετε. Εφόσον το κάνετε εγκαίρως θα σας επιστρέψουμε το ποσό εξόδων αποστολής της δεύτερης παραγγελίας.

4. Μόλις έβαλα μία παραγγελία και θα ήθελα να αφαιρέσω κάποια προϊόντα. Γίνεται αυτό;

Ναι, μπορείτε να το κάνετε καλώντας μας το συντομότερο δυνατό στο 6942 202514.

5. Μόλις έβαλα μία παραγγελία και θα ήθελα να αλλάξω τη διεύθυνση αποστολής. Μπορώ να το κάνω αυτό;

Ναι, μπορείτε να το κάνετε καλώντας μας το συντομότερο δυνατό στο  6942 202514.

6. Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Θα λάβετε επιβεβαίωση αποστολής μόλις η παραγγελία σας σταλεί. Αυτό το μήνυμα θα περιέχει τον αριθμό αποστολής και τον αριθμό τηλεφώνου της εταιρίας κούριερ ώστε να μπορείτε να εντοπίσετε την παραγγελία σας. Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 6942 202514 για να σας βοηθήσουμε σε ότι χρειαστείτε σ’ αυτό το θέμα.

7. Μπορώ να δω παραγγελίες που έχω βάλει στο παρελθόν;

Ναι. Για να το κάνετε αυτό θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε λογαριασμό στο fit2go.gr. Αυτό μπορείτε να το κάνετε στο τρίτο βήμα της πρώτης σας παραγγελίας, συμπληρώνοντας ένα κωδικό πρόσβασης στο ειδικό πεδίο. Το σύστημα θα αποθηκεύσει τα στοιχεία σας και την επόμενη φορά που θέλετε να παραγγείλετε μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί “Συνδεθείτε” που υπάρχει στο πάνω μέρος του Eshop. Συμπληρώνοντας το email σας και τον κωδικό πρόσβασής σας θα μπορείτε να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας.

8. Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή ή μέσω paypal ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό είτε Online μέσω τραπέζης. Για να πληρώσετε μέσω paypal πρέπει να έχετε λογαριασμό στο paypal.com. Το paypal είναι ένας ασφαλής τρόπος για να πληρώνετε online και μπορείτε να χρησιμοποιείτε για τις πληρωμές σας είτε την πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα είτε τον τραπεζικό σας λογαριασμό.

9. Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής είναι δωρεάν για όλες τις παραγγελίες. Τα μόνα προϊόντα στα οποία έχουν προστεθεί έξοδα αποστολής (6€) είναι το Πακέτο Μέλους και το Πακέτο Δοκιμής 3 Ημερών.

10. Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Θα λάβετε την παραγγελία σας σε 1 εργάσιμη ημέρα (Δευτέρα – Παρασκευή) εφόσον την κάνετε έως τις 3μμ. Εάν βρίσκεστε σε δυσπρόσιτη περιοχή θα την παραλάβετε σε 2 εργάσιμες ημέρες.

11. Πώς θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Η εταιρία κούριερ που χρησιμοποιούμε θα επικοινωνήσει μαζί σας πριν σας την παραδώσει για να κλείσει μαζί σας ένα ραντεβού πού και πότε να σας την φέρει.