Συνταγές

Κούπες Γιαουρτιού με Φρούτα και Πρωτεΐνη !!!

Κούπες Γιαουρτιού με Φρούτα και Πρωτεΐνη

Κούπες Γιαουρτιού με Φρούτα και Πρωτεΐνη
Μπορεί το καλοκαίρι να φτάνει στο τέλος του, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να εξορίσουμε από τώρα τα παγωμένα γλυκίσματα από το μενού μας!

Οι κούπες παγωμένου γιαουρτιού με φρούτα και πρωτεΐνη είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να καταναλώσουμε αλλά και να διατηρήσουμε τα τελευταία μαλακά φρούτα του καλοκαιριού —συνδυάζοντας τα και μια «δόση» πρωτεΐνης. Πρόκειται για ένα «πολυχρηστικό» γλύκισμα: μπορείτε να το αναμίξετε με άλλα φρούτα, όπως φράουλες και βατόμουρα* ή ακόμη και να προσθέσετε μια κούπα παγωμένο γιαούρτι στο επόμενο smoothie που θα ετοιμάσετε.

Συστατικά

6 κ.σ. Herbalife Εξατομικευμένες Πρωτεΐνες σε Σκόνη**
3 κούπες άπαχο στραγγιστό γιαούρτι
140 γρ. φρέσκα σμέουρα
140 γρ. φρέσκα μύρτιλα
Εκτέλεση

Αναμίξτε το γιαούρτι και το Herbalife Εξατομικευμένες Πρωτεΐνες σε Σκόνη σε ένα μεγάλο μπολ.
Τοποθετήστε γύρω στις 12 θήκες για muffins, από χαρτί ή σιλικόνη, σε ένα ταψί.
Βάλτε με ένα κουτάλι σε κάθε θήκη από 2 κ.σ. περίπου μίγματος γιαουρτιού και στη συνέχεια ρίξτε λίγα κομματάκια φρούτου σε κάθε θήκη, πιέζοντάς τα ελαφρώς για να εισχωρήσουν στο γιαούρτι.
Βάλτε τα στην κατάψυξη μέχρι να στερεοποιηθούν (περίπου 2 ώρες).
Μόλις παγώσουν, είναι έτοιμα για φάγωμα!
Διατροφική αξία ανά μερίδα:

Ενέργεια (Kcal) Πρωτεΐνη (g) Λιπαρά (g) Υδατάνθρακες (g) Σάκχαρα (g) Εδώδιμες ίνες (g)
66 8,1 1,4 8,2 4,0 1,1

* Σημειώνεται ότι η διατροφική αξία που παρουσιάζεται σε αυτή τη συνταγή αναφέρεται σε μερίδα που παρασκευάζεται με τις ποσότητες σμέουρων και σμύρτιλων που περιλαμβάνει η συνταγή

**Το προϊόν μας μπορεί να αποφέρει όλα τα διαθρεπτικά οφέλη που περιγράφονται στην ετικέτα του προϊόντος μόνο εφόσον παρασκευάζεται σύμφωνα με τις οδηγίες στην ετικέτα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *