Herbalife Nutrition, Άρθρα για υγιεινή ζωή

Καθημερινή Διατροφή με τα Προϊόντα Herbalife για Έλεγχο Βάρους!!!

ΠΡΩΙ
Ξεκινάμε την ημέρα μας πίνοντας νερό. Το νερό μας ενυδατώνει μετά τη νυχτερινή αφυδάτωση, καθαρίζει τον
οργανισμό μας και ξυπνάει το σώμα μας. Πίνουμε 2 ποτήρια με άδειο στομάχι το πρωί μόλις ξυπνήσουμε. Εάν δεν
συνηθίζετε να πίνετε νερό το πρωί, ίσως τις πρώτες φορές να σας φέρει αναγούλα. Ξεκινήστε με μισό ποτήρι και
σταδιακά αυξήστε το να φτάσετε στα 2. Μετά από λίγο καιρό θα δείτε ότι θα το ζητάει ο οργανισμός σας το νερό το
πρωί.
Εάν έχουμε τον Συμπυκνωμένο Χυμό Αλόης της Herbalife βάζουμε 3 καπάκια στο πρώτο ποτήρι νερό. Ο χυμός
αλόης καθαρίζει το πεπτικό σύστημα και βοηθάει να γίνεται σωστή πέψη, δηλαδή να απορροφάει και να
αφομοιώνει ο οργανισμός μας τα θρεπτικά στοιχεία που του δίνουμε με τις τροφές. Έτσι συμβάλλει στη γενική
ευεξία μας.
Μπορούμε επίσης στο πρωινό νερό μας να προσθέσουμε λίγο χυμό λεμόνι που είναι επίσης πολύ ευεργετικό.
Εάν συνηθίζετε να πίνετε καφέ το πρωί, τον φτιάχνετε αφού πιείτε το νερό. Ως εναλλακτική μπορείτε να
χρησιμοποιήσετε το Στιγμιαίο Ρόφημα Βοτάνων – Τσάι της Herbalife. Βάζετε μισό κουταλάκι του γλυκού σε 1
κούπα ζεστό νερό. Με αυτό μπορείτε να αντικαταστήσετε τον καφέ. Το Τσάι της Herbalife μας δίνει ενέργεια ενώ
παράλληλα βοηθάει στην αποτοξίνωση, είναι αντιοξειδωτικό και ενισχύει τον μεταβολισμό και τις καύσεις μας.
Ο συνιστώμενος τρόπος χρήσης για να μας βοηθάει ακόμη περισσότερο το Τσάι της Herbalife στον έλεγχο βάρους
είναι να το πίνουμε όλη την ημέρα αντί για νερό. Φτιάχνουμε το τσάι μας από το πρωί διαλύοντας 2 κοφτά
κουταλάκια του γλυκού σε 1,5 λίτρο νερό (μπουκάλι) και το πίνουμε όλη μέρα. Καλό είναι να το έχουμε τελειώσει
έως το απόγευμα και να ποιούμε 1-2 ποτήρια νερό ακόμη μέχρι να πάμε για ύπνο.
Την ώρα που συνήθως τρώμε πρωινό (γύρω στις 9 έως 10 το πολύ) φτιάχνουμε το Θρεπτικό Πρωτεϊνούχο Ρόφημα
Formula 1 της Herbalife. Αυτό θα είναι το πρωινό γεύμα μας. Το ρόφημα αυτό περιέχει όλα τα θρεπτικά στοιχεία
που πρέπει να παίρνουμε από ένα γεύμα, αλλά με πολύ λίγες θερμίδες. Έτσι όταν το καταναλώνουμε έχουμε
ενέργεια και ευεξία, δεν πεινάμε ενώ παράλληλα μειώνουμε τις ημερήσιες θερμίδες μας. Με αυτόν τον τρόπο μας
βοηθάει να ελέγχουμε το βάρος μας.
ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΡΟΦΗΜΑ
Κλασικός
Ο κλασικός τρόπος να φτιάξουμε το ρόφημα είναι με γάλα. Εάν έχουμε δυσανεξία στο αγελαδινό γάλα μπορούμε
να χρησιμοποιήσουμε γάλα σόγιας. Βάζουμε 2 φουσκωτές κουταλιές της σούπας σε 250ml γάλα και το χτυπάμε στο
μπλέντερ, ή με μίξερ χειρός ή με τα ειδικά σέικερ της Herbalife που περιλαμβάνουν ειδικό εξάρτημα που χτυπάει το
μίγμα. Δεν χρησιμοποιούμε απλό σέικερ ή μιξεράκι του φραπέ γιατί το μίγμα δεν διαλύεται με αυτά και θα έχει
σβωλάκια.
Εάν θέλουμε να φτιάξουμε το ρόφημά μας με σκέτο νερό θα βάλουμε 3 κουταλιές της σούπας Formula 1 αντί για 2.
Εναλλακτικά, αντί για αγελαδινό γάλα ή γάλα σόγιας μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το Πρωτεϊνούχο Ρόφημα της
Herbalife. Αυτό το προϊόν περιέχει πρωτεΐνη και πολλά θρεπτικά στοιχεία και κάνει το ρόφημά μας κρεμώδες και
νόστιμο. Στην περίπτωση αυτή βάζουμε 1 κουταλιά σούπας Πρωτεϊνούχο Ρόφημα και 2 κουταλιές σούπας Θρεπτικό
Πρωτεϊνούχο Ρόφημα Formula 1 σε 250ml (ή και περισσότερο αν θέλετε) νερό.
2
Με φρούτα
Μπορούμε να φτιάξουμε το ρόφημά μας με φρούτα στο μπλέντερ. Στην περίπτωση αυτή ρίχνουμε στο μπλέντερ 1
ή 2 φρούτα της αρεσκείας μας, λίγο νερό (ανάλογα με το πόσο πηχτό μας αρέσει), 2 κουταλιές σούπας Θρεπτικό
Πρωτεϊνούχο Ρόφημα Formula 1 και τα χτυπάμε. Οι γεύσεις ροφήματος που ταιριάζουν περισσότερο με φρούτα
είναι η Βανίλια, η Φράουλα, τα Τροπικά Φρούτα, το Μύρτιλο-Σμέουρο, το Cookies & Cream και το Free From. Η
Σοκολάτα ταιριάζει πολύ με μπανάνες, φράουλες και φρούτα του δάσους. Αλλά και πάλι, μπορείτε να αναμίξετε
ό,τι σας αρέσει ανάλογα με τα γούστα σας.
Με γιαούρτι
Στην περίπτωση που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε γιαούρτι βάζουμε σε ένα μπωλ ένα κεσεδάκι στραγγιστό
γιαούρτι 2% λιπαρά και 2 κουταλιές σούπας Θρεπτικό Πρωτεϊνούχο Ρόφημα Formula 1. Ανακατεύουμε το μίγμα με
ένα κουτάλι μέχρι να ενσωματωθεί η σκόνη και να γίνει λείο. Αν μας φαίνεται πολύ σφιχτό προσθέτουμε και λίγο
νερό για να το αραιώσουμε. Στο μίγμα αυτό μπορούμε να προσθέσουμε και λίγα κομματάκια φρούτων αν θέλουμε.
Με το γιαούρτι το ρόφημα γίνεται πολύ χορταστικό.
Με κουάκερ
Σε ένα μπολ ρίχνουμε 5 κουταλιές της σούπας κουάκερ (ή μίγμα νιφάδων δημητριακών) τα καλύπτουμε με νερό και
τα αφήνουμε να μουλιάσουν 15-20 λεπτά. Εναλλακτικά μπορούμε να τα μουλιάσουμε σε λίγο γάλα, γάλα σόγιας ή
χυμό. Αφού το κουάκερ απορροφήσει το υγρό ρίχνουμε 2 κουταλιές σούπας Θρεπτικό Πρωτεϊνούχο Ρόφημα
Formula 1 και ανακατεύουμε το μίγμα με κουτάλι μέχρι να ενσωματωθεί η σκόνη. Αν γίνει πολύ σφιχτό
προσθέτουμε λίγο ακόμη υγρό. Στο μίγμα αυτό μπορούμε να προσθέσουμε επίσης λίγα κομματάκια φρούτων ή να
το πασπαλίσουμε με λίγη κανέλα ή κακάο.
Γενικώς στην προετοιμασία του ροφήματος μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την φαντασία μας και να φτιάξουμε
απεριόριστες συνταγές. Αυτό που προσέχουμε πάντα είναι να χρησιμοποιούμε υγιεινά και θρεπτικά υλικά. Εάν
θέλουμε να ελέγξουμε το βάρος μας καλό είναι το ρόφημά μας να μην ξεπερνάει τις 250 θερμίδες.
ΆΛΛΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ HERBALIFE ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΡΟΦΗΜΑ ΜΑΣ
Εξατομικευμένες Πρωτεΐνες σε Σκόνη – Οι ανάγκες μας σε πρωτεΐνη εξαρτώνται από το σωματότυπό μας. Οι
άνθρωποι με μεγαλύτερο σωματότυπο χρειάζονται περισσότερη πρωτεΐνη για την διατήρηση της μυϊκής μάζας
τους και για να παραμένουν χορτάτοι. Εάν το ρόφημα δεν σας κρατάει χορτάτους για 3 ώρες τουλάχιστον είναι
ένδειξη ότι χρειάζεστε περισσότερη πρωτεΐνη. Οι Εξατομικευμένες Πρωτεΐνες σε Σκόνη μας βοηθάνε να
ρυθμίσουμε την ποσότητα πρωτεΐνης στο ρόφημά μας. Προσθέτουμε 1 ή 2 κουταλιές σούπας ανάλογα με τις
ανάγκες μας.
Στο ρόφημά μας μπορούμε επίσης να προσθέσουμε το Beta Heart της Herbalife που βοηθάει στη μείωση της
χοληστερίνης όπως και τις Εδώδιμες Ίνες που βοηθάνε να φτάνουμε την συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη σε
φυτικές ίνες για την ομαλή λειτουργία του εντέρου.
ΜΕΣΗΜΕΡΙ
Για να φτάσουμε και να διατηρήσουμε το ιδανικό μας βάρος πρέπει να καθιερώσουμε διατροφικές συνήθειες με
τις οποίες θα έχουμε ενέργεια και ευεξία, θα είμαστε χορτάτοι και ικανοποιημένοι γευστικά ενώ παράλληλα οι
θερμίδες μας θα είναι υπό έλεγχο. Αυτές τις συνήθειες θα πρέπει να τις διατηρήσουμε μια ζωή για να
παραμείνουμε πάντα στο ιδανικό μας βάρος. Έτσι λοιπόν καλό είναι να μην περιοριζόμαστε στα φαγητά που τρώμε
(κάνοντας δίαιτα) γιατί αυτό δεν θα μπορούμε να το κάνουμε πάντα και τα κιλά θα ξαναμπούν.
3
Το μεσημέρι τρώμε ένα θρεπτικό και ισορροπημένο γεύμα της επιλογής μας. Όλα τα φαγητά της μεσογειακής
διατροφής είναι κατάλληλα αρκεί να μην υπερβάλλουμε στις ποσότητες. Τρώμε μια κανονική μερίδα (εστιατορίου)
και τη συνοδεύουμε με μπόλικη σαλάτα. Αποφεύγουμε να συνοδεύουμε το γεύμα μας με μεγάλες ποσότητες
ψωμιού, τυριών, αλοιφών καθότι αυτά όλα αυξάνουν πολύ τις θερμίδες. Μία λεπτή φέτα ψωμί και ένα κομμάτι
τυρί σε μέγεθος σπιρτόκουτου είναι αρκετά. Επίσης αποφεύγουμε να τρώμε φρούτο ή γλυκό μετά το γεύμα μας
καθότι προσθέτουν θερμίδες και δυσχεραίνουν την πέψη.
ΒΡΑΔΥ
Για βραδινό γεύμα φτιάχνουμε πάλι το Θρεπτικό Πρωτεϊνούχο Ρόφημα Formula 1 της Herbalife με έναν από τους
τρόπους που περιγράφονται παραπάνω. Καλό είναι να καταναλώνουμε το ρόφημα τουλάχιστον 2 ώρες πριν τον
ύπνο.
Για να μας βοηθήσουν τα προϊόντα της Herbalife στον έλεγχο του βάρους είναι πολύ σημαντικό να καταναλώνουμε
τουλάχιστον 2 ροφήματα κάθε μέρα. Έτσι θα έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά τον κορεσμό και τον
έλεγχο της πείνας. Ακόμη κι αν δεν πεινάμε το βράδυ, πάλι καταναλώνουμε το ρόφημα γιατί θα μας βοηθήσει στον
έλεγχο της πείνας για την επόμενη ημέρα.
ΣΝΑΚ
Εάν νιώθουμε πείνα ενδιάμεσα από τα γεύματα επιλέγουμε θρεπτικά πυκνές και πρωτεϊνούχες τροφές. Οι
θρεπτικά πυκνές τροφές είναι αυτές που με λίγες θερμίδες μας δίνουν πολλά θρεπτικά στοιχεία, όπως τα φρούτα,
τα λαχανικά, τα γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών, τα άπαχα κρέατα και τα αβγά.
Ιδανικά για σνακ είναι τα εξής προϊόντα της Herbalife:
Πρωτεϊνούχες Μπάρες Σοκολάτας – 140 θερμίδες, 10 γρ. πρωτεΐνη
Ψημένοι Καρποί Σόγιας – 109 θερμίδες, 9 γρ. πρωτεΐνη
Γκουρμέ Σούπα Ντομάτας – 104 θερμίδες, 7 γρ. πρωτεΐνη
Πρωτεϊνούχο Ρόφημα – 108 θερμίδες, 15γρ. πρωτεΐνη
Αποφεύγουμε να τρώμε για σνακ τροφές που αποτελούνται από απλούς υδατάνθρακες. Το πλεόνασμα απλών
υδατανθράκων στο σώμα μετατρέπεται σε ζάχαρη και εάν αυτή η ζάχαρη δεν καταναλώνεται από τους μυς μας στη
διάρκεια της άσκησης, μετατρέπεται σε λίπος. Τέτοιες τροφές είναι όλα τα προϊόντα από λευκό αλεύρι (ψωμιά,
ζυμαρικά, πίτες, κουλούρια), το λευκό ρύζι, οι πατάτες και τα γλυκά.
ΑΛΛΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ HERBALIFE ΠΟΥ ΒΟΗΘΑΝΕ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ
ΒΑΡΟΥΣ
Φυτικές Ίνες & Βότανα – Μας βοηθάνε να φτάνουμε την ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα φυτικών ινών ενώ
παράλληλα δημιουργούν αίσθηση κορεσμού. Παίρνουμε 2 ταμπλέτες κάθε πρωί, μεσημέρι και βράδυ πριν το
γεύμα με 1 ποτήρι νερό.
Γκουαράνα σε Ταμπλέτες – Μας δίνει φυσική ενέργεια, ενώ παράλληλα βοηθάει στον μεταβολισμό και στις
καύσεις. Παίρνουμε μία ταμπλέτα το πρωί και μία το απόγευμα με νερό.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΣΑΣ
Δύο φορές την εβδομάδα ζυγιστείτε και μετρηθείτε (μετρηθείτε με μεζούρα) και καταγράψτε τις μετρήσεις σε
πίνακα.
4
ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Μειώνουμε στο ελάχιστο την καθιστική ζωή – ακινησία. Στη διάρκεια της άσκησης η μυϊκή μας μάζα καίει πολύ
περισσότερες θερμίδες από ότι η λιπαρή μας μάζα.
• Δεν περνάμε πάνω από 1 ώρα μπροστά στην τηλεόραση, υπολογιστή κλπ
• Αν έχουμε διάδρομο τον χρησιμοποιούμε ή αν δεν έχουμε, βγαίνουμε έξω και τρέχουμε ή περπατάμε 1
ώρα.
• Είναι πολύ σημαντικό να ιδρώνουμε, γιατί όταν κάποιος ιδρώνει καίγεται το μεγαλύτερο ποσοστό
θερμίδων. Ο ιδρώτας αρχίζει μετά από 45 λεπτά έντονου περπατήματος.
• Παραμένουμε πάντα δραστήριοι. Προσπαθούμε να υιοθετήσουμε έναν υγιεινό και δραστήριο τρόπο ζωής!
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Για οποιαδήποτε ερώτηση η για οποιοδήποτε θέμα που θέλετε να συζητήσουμε μην διστάζετε να επικοινωνήσετε
μαζί μας. Η συχνή επικοινωνία μεταξύ μας είναι πολύ σημαντική για να διασφαλίζουμε ότι θα έχετε την καλύτερη
δυνατή εμπειρία και τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με τα προϊόντα της Herbalife.
Σας ευχόμαστε ολόκαρδα καλή επιτυχία στην προσπάθειά σας!!
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
(όνομα)
Τηλ.+306942202514
Email:dimitriosmissios@gmail.com
Facebook:https://www.facebook.com/profile.php?id=100000646153095
Ιστοσελίδα:https://fit2go.gr/