Herbalife Nutrition, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ HERBALIFE

Η Herbalife δημοσιεύει τη δεύτερη παγκόσμια έκθεση βιωσιμότητας!!!

Νέα έκθεση υπογραμμίζει τις δεσμεύσεις της Global Health and Wellness Company για το προϊόν, τους ανθρώπους και τον πλανήτη

ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ , 25 Ιουλίου 2023 /PRNewswire/ — Η κορυφαία εταιρεία υγείας και ευεξίας, Herbalife, δημοσίευσε σήμερα τη δεύτερη Παγκόσμια Έκθεση Αειφορίας: Ζήστε την Καλύτερη Ζωή σας. Η έκθεση καλύπτει τις επιπτώσεις της Εταιρείας από το 2021-2022 και παρέχει διαφάνεια στις βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές και δεσμεύσεις της σε τρεις τομείς προτεραιότητας: ποιοτικό προϊόν, υγιείς ανθρώπους και κοινότητες και έναν ακμάζοντα πλανήτη.

2021-2022 Herbalife Global Sustainability Report Highlights

Βασικά σημεία της Έκθεσης Παγκόσμιας Αειφορίας 2021-2022 της Herbalife

«Η Herbalife βασίζεται σε μια περήφανη κληρονομιά που βοηθά τους ανθρώπους να ζήσουν την καλύτερη ζωή τους και σήμερα αυτός ο σκοπός είναι πιο σημαντικός από ποτέ», δήλωσε ο Michael Johnson , Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Herbalife. «Καθώς κοιτάζουμε προς το μέλλον, εκσυγχρονίζουμε την επιχείρησή μας για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των διανομέων, των πελατών, των εργαζομένων, των επενδυτών και των κοινοτήτων μας, ενώ τηρούμε τις δεσμεύσεις μας για βιώσιμες και ολοκληρωμένες επιχειρηματικές πρακτικές και προϊόντα που βελτιώνουν τη συνολική υγεία των κοινοτήτων μας και τον αντίκτυπο στον πλανήτη μας».

Δίνοντας προτεραιότητα στους τομείς στους οποίους η Εταιρεία μπορεί να έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο, η παγκόσμια στρατηγική αειφορίας της Herbalife εστιάζει στην περιβαλλοντική διαχείριση, την κοινωνική ευθύνη και τις διαφανείς πρακτικές διακυβέρνησης. Αυτή η στρατηγική ενημερώνεται από τις προτεραιότητες των ενδιαφερομένων, τους επιχειρηματικούς κινδύνους και είναι ευθυγραμμισμένη με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (SDGs).

Το 2022, η Herbalife διεξήγαγε μια επίσημη αξιολόγηση των ενδιαφερομένων μερών για να συγκεντρώσει πληροφορίες σχετικά με τις επιδόσεις βιωσιμότητας, τις προτεραιότητές της και τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία θα μπορούσε να βελτιώσει τη διαφάνεια και την υποβολή εκθέσεων για τη βιωσιμότητα. Αυτή η αξιολόγηση επέτρεψε στην Herbalife να εντοπίσει τα σημαντικότερα ζητήματα βιωσιμότητας που αντιμετωπίζει η εταιρεία.

Η Παγκόσμια Έκθεση Αειφορίας 2021-2022 της Herbalife υπογραμμίζει τα επιτεύγματα της εταιρείας σε καθέναν από τους τρεις τομείς προτεραιότητας, όπως:

Ποιοτικό προϊόν

  • Κυκλοφόρησε 27 νέα προϊόντα και 27 νέες γεύσεις υπαρχόντων προϊόντων σε 95 αγορές
  • Διατήρησε την αναγνώριση ως το Νο 1 εμπορικό σήμα στον κόσμο για τη διαχείριση βάρους και την ευεξία*, καθώς και ως το Νο 1 εμπορικό σήμα παγκοσμίως στο Health Shakes**
  • Έλαβε περισσότερα από 40 βραβεία και αναγνωρίσεις για την ποιότητα και την αριστεία των προϊόντων
    Από τα 12.000 διατροφικά κλαμπ που ανήκουν σε Ανεξάρτητους Διανομείς της Herbalife στις Ηνωμένες Πολιτείες , το 79% βρίσκονταν σε ακτίνα πέντε μιλίων από μια έρημο τροφίμων το 2022, παρέχοντας προσιτή πρόσβαση σε πλούσια σε θρεπτικά συστατικά Προϊόντα Herbalife

Υγιείς Άνθρωποι

  • Κέρδισε τα βραβεία “America’s Best Employers for Diversity” και “America’s Best Midsized Employers” από το Forbes το 2022 και το “Elite 8” Employer στα Βραβεία Achievers 50 Most Enganged Workplaces το 2021
  • Έλαβε 10 βραβεία για τις καλύτερες προσφορές στην κατηγορία για την εφαρμογή για κινητά HN Grow, η οποία παρέχει εκπαιδευτική εκπαίδευση στους ανεξάρτητους διανομείς της
  • Συνεργάζεται με κυβερνητικούς οργανισμούς σε όλο το Μεξικό , τη Βραζιλία , την Ινδονησία και την Ινδία , που υποστηρίζουν εκστρατείες για την πρόληψη της παχυσαρκίας και των μη μεταδοτικών ασθενειών μέσω της εκπαίδευσης για τον υγιεινό τρόπο ζωής και τη διατροφή, το χειρισμό των τροφίμων και την υγιεινή
  • Διεύρυνση της συνεργασίας με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς World Food Program USA , Global Food Banking Network, Feed the Children, μεταξύ άλλων, για να συμπεριλάβει περισσότερα από 20 προγράμματα που επικεντρώνονται στην υγεία ευεξία και τη διατροφή σε όλο τον κόσμο

Ακμάζων Πλανήτης

  • Αφαίρεσε 322 μετρικούς τόνους παρθένου πλαστικού (που αντιπροσωπεύει το 2,5% της συνολικής χρήσης πλαστικού) από τη συσκευασία των προϊόντων του, συμπεριλαμβάνοντας 25% ανακυκλωμένα υλικά (PCR) στη συσκευασία του προϊόντος Formula 1 σε επιλεγμένες αγορές
  • Ανακυκλώθηκαν 5.475 μετρικοί τόνοι πλαστικού και τα υλικά από τα κέντρα πωλήσεων και διανομής σε περισσότερες από 30 αγορές σε όλο τον κόσμο
  • Βελτιωμένη απόδοση στις εγκαταστάσεις της Herbalife Innovation and Manufacturing (HIM) στις ΗΠΑ και την Κίνα , καθώς και σε εγκαταστάσεις γραφείων στις ΗΠΑ και το Μεξικό , και κυκλοφόρησε χώρο γραφείων με ηλιακή ενέργεια στην Κόστα Ρίκα που υποστηρίζει τη μείωση των εκπομπών
  • Θέστε στόχους για να αξιολογήσετε το 80% των προμηθευτών συστατικών προϊόντων μας για βιώσιμες πρακτικές έως το 2025 και το 100% των προμηθευτών μας σόγιας και κακάο έως το 2025

Επιπλέον, μέσω της γενναιόδωρης υποστήριξης των ανεξάρτητων διανομέων και εργαζομένων της Εταιρείας, το Herbalife Nutrition Foundation (HNF) συνεχίζει να παρέχει την κατάλληλη διατροφή και εκπαίδευση που είναι απαραίτητη για την ευεξία των παιδιών και των κοινοτήτων. Το HNF χορήγησε 5,12 εκατομμύρια δολάρια σε 178 τοπικούς οργανισμούς το 2022, προς όφελος 229.000 παιδιών σε όλο τον κόσμο.

Μπορείτε να δείτε την Παγκόσμια Έκθεση Αειφορίας της Herbalife εδώ.

Σχετικά με τη Herbalife Ltd.
Η Herbalife (NYSE: HLF) είναι μια κορυφαία εταιρεία και κοινότητα υγείας και ευεξίας που αλλάζει τη ζωή των ανθρώπων με εξαιρετικά προϊόντα διατροφής και μια επιχειρηματική ευκαιρία για τους ανεξάρτητους διανομείς της από το 1980. Η Εταιρεία προσφέρει προϊόντα που υποστηρίζονται από την επιστήμη στους καταναλωτές στο περισσότερες από 90 αγορές μέσω επιχειρηματικών διανομέων που παρέχουν ατομική καθοδήγηση και μια υποστηρικτική κοινότητα που εμπνέει τους πελάτες τους να υιοθετήσουν έναν πιο υγιεινό, πιο δραστήριο τρόπο ζωής για να ζήσουν την καλύτερη ζωή τους.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε https://ir.herbalife.com.

 Πηγή Euromonitor International Limited. ανά Consumer Health 2023ed, διαχείριση βάρους και ορισμός ευεξίας· συνδυασμένα % RSP μερίδιο GBO, 2022 δεδομένα.
** Πηγή Euromonitor International Limited; ανά Consumer Health 2023ed, Health Shake σύμφωνα με την αθλητική πρωτεΐνη σε σκόνη, αθλητικές πρωτεΐνες RTD, υποκατάστατα γεύματος, συμπληρώματα διατροφής ποτά και συμπληρώματα πρωτεΐνης, συνδυασμένο % RSP μερίδιο GBO, δεδομένα 2022.

(PRNewsfoto/Herbalife)
(PRNewsfoto/Herbalife)